Vi er opptatt av at du skal være en 100 % fornøyd kunde. Derfor skal du ha kontroll på ditt abonnement. Ønsker du å gjøre endringer nå, kan du benytte skjemaene under. Ved innsendelse vil du motta en bekreftelse på e-post, dette er din kvittering.

Vi sender deg alltid e-post 7 dager før din neste forsendelse med forespørsel om du vil endre, utsette eller si opp neste forsendelse. Da kan du også gi beskjed om du vil gjøre andre endringer.

Ønsker du å endre på ditt abonnement?

Eksempel på endringer i ditt abonnement:

Endre forsendelsesintervallene for å tilpasse forbruket til dine rutiner. Ønsker du for eksempel forsendelser hver 6 uke eller 3 måned?

Utsette forsendelser 1-6 måneder.

Endre produkt. Ønsker du kapsler i stedet for flytende eller ønsker du å endre fra naturell til søt appelsinsmak?

Legge til produkter. Ønsker du ett til abonnement eller vil du legge til +Ledd til ditt Olivita abonnement?

Benytt skjemaet lenger ned på siden →

Ønsker du å si opp ditt abonnement?

Vi har ingen bindingstid på våre abonnementer, men du må si opp senest 5 dager før neste utsendelse (regnet fra fakturadato på din faktura).

Bruk skjemaet lenger ned på siden →

Skjema for endring av abonnement

Skjemaet gjelder for alle typer endring av abonnement. Ved innsending vil du motta en bekreftelse til din e-post, dette er din kvittering.

Navn

Skjema for oppsigelse av abonnement

Ved innsending vil du motta en bekreftelse til din e-post, dette er din kvittering.